עידן האינטרנט הביא איתו הרבה מאד אפשרויות של רכישות מוצרים או קבלת שירותים דרך המחשב האישי שבבית. כבר לא חייבים להגיע אל החנויות או הקניונים ואפשר בהקלקת כפתור להצליח לעשות לא מעט. גם החנויות הגדולות, הידועות והפופולריות מעמידות לטובת קהל הלקוחות שלהן אתר אינטרנט שבו הם יכולים לבצע רכישות ומכאן שעליהן גם לדאוג למערך שירות לקוחות נוח וזמין. לא תמיד הלקוחות מבינים או יודעים אל מי עליהם לפנות כדי לשאול שאלה או לברר כל מיני פרטים ולכן יש חדש בנושא הזה, אתר האינטרנט https://serviced.co.il שבו הם יכולים למצוא שלל ערוצי יצירת קשר עם חברות מובילות במשק הישראלי. בזכות חלוקה נוחה לקטגוריות עסקיות ומקצועיות יכולים הגולשים למצוא בקלות את החברה שהם מעוניינים ליצור איתה קשר ויהיה להם הרבה יותר קל להתמצא.
שירות לקוחות של חנויות בגדים
אנשים רבים אוהבים לקנות דרך האינטרנט אחרי שהם כבר מכירים את החנות ואת הפריטים שמוצעים למכירה. הם סומכים על החנות, מכירים את המידות והסגנון וקל להם להתמצא גם בלי לראות את הבגדים מול העיניים ובלי למדוד. זארה שירות לקוחות למשל נחשב למערך נוח שאין בעיה לפנות אליו ויש שלל דרכים עבור הלקוחות לקבל מענה למגוון שאלות או בירורים שהם יצטרכו או ירצו. הם יכולים לשאול שאלות לגבי מידות, לברר לגבי מלאי, להתעניין בנוגע למוצר זה או אחר וכמובן לקבל את כל המידע הדרוש להם. גם דרך האתר של שירות בקליק אפשר למצוא מגוון של דרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של זארה, כמו גם של מגוון רחב של חנויות ועסקים שנחשבים לפופולריים במיוחד וכאלה שיש לגביהם שיח ציבורי ער ומתעניין. כל שנותר לחברה עצמה כמובן הוא לוודא שזמן המענה ללקוחות יהיה קצר ומהיר ככל האפשר.
כשנוח לפנות אל שירות הלקוחות
על פניו בדיוק לשם כך קיים מערך השירות ללקוח. הלקוחות יכולים לברר מידע או פרטים וגם לשאול שאלות ועליהם לדעת שיש להם אל מי לפנות. אפשר לומר שזהו גם אינטרס של החברה עצמה, שכן כיום ידוע ששירות לקוחות יעיל ומהיר הוא אחד מהשיקולים של לקוחות להיות נאמנים לחברה זו או אחרת והם רוצים לדעת שיש מי שרואה, קורא או שומע את הפניות שלהם. מכאן שזהו שיקול חשוב מאד ולא בכדי יש הרבה מאד חברות שעושות מאמצים למצוא את הדרכים הכי טובות להישאר בקשר עם הלקוחות שלהן. כיום הנושא של מתן שירות לקוחות הוא אחד החשובים שיש וחברות רבות יודעות שהן לא יכולות להרשות לעצמן לתת שירות פחות ממעולה, שכן אז הן עלולות למצוא את עצמן במצב שבו הלקוחות שלהן עוזבים אותן.