עיריות כפר סבא יישמה מערכת לניהול תקשורת רב-ערוצית מול התושבים שתאפשר לעיריה להשיק ולתפעל באופן אחיד ערוצי תקשורת חדשים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות
מערכת הניהול החכמה הוטמעה לאחרונה במערכות של עיריית כפר סבא, ובכך היא מצטרפת לערים נוספות (רעננה, הוד השרון, חולון וחריש) אשר החלו להשתמש במערכת של חברת הסטארט-אפ הישראלית BumpYard לניהול תקשורת רב-ערוצית בהתבסס על טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI). היקפן הכולל של העסקאות מוערך ב-2 מיליון ש"ח בשנים הקרובות.
המערכת החדשה תאפשר לעיריות לעבור באופן מאסיבי לדיגיטל באמצעות פריסה קלה וניהול מרכזי של ערוצי התקשורת הדיגיטלית שלהן מול התושבים – דוא"ל, צ'אט, מסרוני SMS ורשתות חברתיות. היא אף תאפשר להן ליישם באתרי האינטרנט ובאפליקציות המובייל שלהן בוטים חדשניים באמצעות מגוון כלים שהשיקה החברה בתחום זה בשבועות האחרונים.
המערכת של חברת BumpYard מעצימה את חוויית הלקוח ומייעלת את עבודתם של צוותי השירות, התמיכה הטכנית והמכירות. במקרים דנן היא תאפשר לנציגי העיריות לתעד ולזהות במקום אחד את פניות התושבים דרך כל ערוצי ההתקשרות, להציע להם פתרונות מותאמים אישית לפי המלצות אוטומטיות שיתקבלו מהמערכת, ולטפל במספר גדול פי שלושה של פניות.
אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב-BumpYard, אמר כי באמצעות המערכת יוכלו העיריות לשפר את השירות שניתן לתושבים ולהפוך את התקשורת למהירה, יעילה וטבעית יותר עבורם. במקום להמתין למענה טלפוני או למכתבים בדואר, יוכלו התושבים לקבל מענה מהיר דרך הערוץ הדיגיטלי שמועדף עליהם או שהם משתמשים בו בלאו הכי באותו רגע. לדבריו, המערכת כבר יושמה בהצלחה בחלק ניכר מחברות הטלקום, הפיננסים והקמעונאות בישראל.
אודות BumpYard
BumpYard הוקמה בשנת 2013 ומשרדיה ממוקמים בקיבוץ גליל ים הסמוך להרצליה וייחודיותה הינה בגישה ההוליסטית החדשנית לתקשורת בין ארגונים ולקוחות שהיא מציגה. המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לצוותי שירות, מכירות ותמיכה לנהל את התקשורת דרך כל הערוצים הדיגיטליים באופן אחיד, ובכך לייעל את תהליכי העבודה ולשפר את השירות שניתן ללקוח.