קישורים שנרכשו הם קישורים שמשלמים עבורם על בסיס קליק. קישורים אלו ממוקמים בדרך כלל בסוף מאמר או פוסט בבלוג, וניתן לשלם עליהם כל מי שיש לו כסף.
השימוש בקישורים קנויים קיים מאז הימים הראשונים של השיווק המקוון
אבל הוא מעולם לא היה פופולרי כמו שהוא עכשיו. בשנים האחרונות, עם העדכונים של גוגל באלגוריתם שלה ופיתוח טכניקות פרסום חדשות, קישורים קנויים הפכו פופולריים הרבה יותר בקרב משווקים שרוצים להקדים את המתחרים שלהם.
סוג זה של קישור אינו יעיל כמו אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במדיה חברתית, אך זו עדיין דרך טובה להגיע לתוצאות מהירות אם יש לך את התקציב לכך.
קישורים קנויים הם קישורים שאתה משלם עבורם, או דרך חברות שיווק מקוונות או דרך מוכר הקישורים. הם אינם טבעיים וניתן לזהות אותם במנועי חיפוש.
בחלק זה נדבר על מה הם קישורים קנויים וכיצד הם משמשים בקידום אתרים. נדון גם מי קונה אותם ומדוע הם עשויים לעשות זאת.
קישור קנה הוא קישור שמישהו משלם עבורו כדי לקבל קישור באתר שלך שבדרך כלל לא היית מאפשר.
ישנן סיבות רבות מדוע אנשים קונים קישורים, אך הנפוצה שבהן היא לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלהם.
קישור שנקנה יכול להיות מסווג כסוג של דואר זבל והוא יכול גם לפגוע ב-SEO שלך. אם קניתם קישורים, שקול את ההשלכות ארוכות הטווח לפני שתמשיך.
הנוהג של רכישת קישורים הוא נוהג נפוץ בתעשיית ה-SEO. ניתן לעשות זאת מסיבות רבות, אך הנפוצה שבהן היא להעלות את הדירוג של אתר אינטרנט. עם זאת, חשוב להבין שקניית קישורים עלולה להיות מסוכנת וייתכן שלא תהיה לה את ההשפעה הרצויה.
מאמר זה יספק לך מידע על מה הם קישורים קנויים, כיצד הם פועלים ומדוע הם משמשים על ידי משווקים. נבחן גם כמה מהסיכונים הקשורים לתרגול זה ומה אתה יכול לעשות כדי להימנע מהם.
פוסט זה יחקור את היסודות של קישורים קנויים, מה הם, מדוע משתמשים בהם וכיצד לזהות אותם
קישורים קנויים הם סוג של ספאם שנוצר על ידי צד שלישי במטרה להעלות את הדירוג של דף אינטרנט או אתר אינטרנט. ניתן למצוא אותם בסוגים רבים ושונים של אתרי אינטרנט כאשר הנפוצים ביותר הם אתרי מדיה חברתית כגון פייסבוק וטוויטר.
הסיבה העיקרית לשימוש בקישורים קנויים היא משום שזוהי דרך קלה למשווקים להגדיל את דירוג החיפוש שלהם מבלי לבצע כל עבודה. זה לא דורש שום ידע על קידום אתרים וניתן לעשות זאת בזול יחסית, מה שהופך אותו למושך מאוד עבור עסקים קטנים או סטארטאפים שאולי אין להם תקציב או זמן להשקיע בצורות שיווק מסורתיות יותר כמו שיווק באמצעות תוכן.
קישורים שנרכשו יכולים להיות דרך מצוינת להוביל תנועה לאתר שלך ולהגדיל את הדירוג שלך. עם זאת, הם אינם נטולי סיכונים. ניתן לזהות אותם על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים, מה שעלול להוביל לקנסות.
גוגל תמיד מנסה לזהות קישורים שנרכשו כדי להעניש אתרים שמפרים את ההנחיות שלה.