חדש בכפר סבא: מערך השירותים העירוניים עוברים לדיגיטל. רפי סער, ראש העיר: "עיריית כפר סבא עוברת בשנתיים האחרונות מהפיכה של ממש בשירות לתושב. באמצעות בירור וניתוח הצרכים בשטח, יצרנו מערכת דיגיטלית מתקדמת המשדרגת משמעותית את הממשק עם התושב"
חדש: שירות לתושב בקליק פשוט. משדרגים את מערך השירותים הדיגיטליים – 106, ארנונה וחניה- לפשוט וידידותי יותר למשתמש. מגוון שירותים המוענקים לתושב עוברים בימים אלה שדרוג משמעותי לנוחיות תושבי העיר. הפרויקט בהובלת יחידת השירות לתושב בעיריית כפר סבא ובשיתוף אגף המחשוב.
רפי סער, ראש העיר: "עיריית כפר סבא עוברת בשנתיים האחרונות מהפיכה של ממש בשירות לתושב. באמצעות בירור וניתוח הצרכים בשטח, יצרנו מערכת דיגיטלית מתקדמת המשדרגת משמעותית את הממשק עם התושב. נמשיך לקדם פרויקטים נוספים שיציבו את העירייה בחוד חנית החדשנות, תוך שימת את התושב במרכז".
מהיום לא חייבים להתקשר למוקד כדי לפתוח קריאה. השבוע (10.5) הושק באתר העירייה מערך "106 אקספרס" לפתיחת דיווח במוקד העירייה באופן דיגיטלי מהיר. רק 3 פעולות קצרות נדרשות לפתיחת קריאה. פתיחת הקריאה נעשית באמצעות מערך חדיש ומעוצב המאפשר להזדהות על ידי הזנת מס' נייד התושב, כפי שמופיע ברשומות העירייה (אשר ניתן להסירו). עם הזנת קוד אישי הנשלח למכשיר הנייד, מציגה המערכת מגוון אפשרויות למיקוד פתיחת הקריאה – גינון וצמחייה, רעש, פינוי אשפה ועוד. בנוסף, לפותח הקריאה ניתנת האפשרות לשלוח תמונה מהאירוע או המקום לייעול הליך הטיפול בידי העירייה. השירות מצטרף כתוספת לשירות ה-whatsApp העירוני שהושק במספר 050-3106106.
סגן ומ"מ ראש העיר עו"ד איתן צנעני ומחזיק תיק השירות: "חדשנות ודיגיטציה מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו ובעיקר מהדורות הצעירים בעיר. אנו בעיריית כפר סבא פועלים כדי להתאים את הממשק השוטף עם התושב לצרכי התושבים, למתן שירות מיטבי. לצורך כך הקמנו מערכת חדשנית ומתקדמת. יש לציין כי שדרוג השירות לתושב בדיגיטל הינו תוספת שירות, ואינו מבטל את אמצעי התשלום והממשק הוותיקים יותר עם אגפי העירייה".
עדי אוליקר, מנהלת מערך השירות העירוני: "המהלך נעשה לאחר מיפוי הקריאות השכיחות ביותר לצורך הנגשת הפניות למוקד בשלוש לחיצות כפתור בצורה חווייתית וקלה לשימוש ובלי צורך להוריד אפליקציה לנייד. הלינק הושק באתר העירוני, ויישלח בצורה אוטומטית לכל מי שייפתח קריאה. אנו ממליצים לשמור את הלינק ולהשתמש בו באופן קבוע, זמן ההמתנה הממוצע למוקד העירוני הוא 40 שניות, אך חשוב לנו להשתדרג ולהציע מגוון דרכים נוספות לפנות אלינו: אתר עירוני, 106 אקספרס, WhatsApp, מסנג'ר , מייל 106@ksaba.co.il – וכמובן גם טלפונית".
מערך התשלומים והנפקת תווי חניה עבר שדרוג משמעותי אף הוא לנוחיות תושבי העיר. לראשונה בישראל, תשלומי הארנונה, והחניה יוכלו להתבצע באמצעות הזנת מס' רכב ות.ז. בלבד. ההליך הביורוקרטי מבוצע לרוב טלפונית או באמצעות פורטל המנותק מאתר העירייה, ומצריך הזנת פרטים המצויים בתלוש הארנונה או הדו"ח. כעת, המהפך הדיגיטלי בעיריית כפר סבא מאפשר להתנתק מההליך המיושן ולהשתדרג למערכת חדשנית, פשוטה וידידותית לשימוש.
בתוך כך, המהפך הדיגיטלי בתחום השירות לתושב מצטרף לשדרוג דיגיטלי נוסף ברישום ושיבוץ לגני הילדים. המערך שעוצב באופן נעים למשתמש כולל בין היתר מידע מפורט הפורס בפני ההורים את אפשרויות הגנים העירוניים לרישום, מפה המציגה את הגנים לבחירה בציון קרבתם הגיאוגרפית לבתי הנרשמים. במסגרת הרישום, מתבקשים ההורים לדרג את שלושת הגנים לפי סדר העדיפות.
מוזמנים להתעדכן בכתבות נוספות בחדשות כפר סבא >>