מגפת הקורונה שהגיעה לארץ והתפשטה ביתר שאת החל מחודש מרץ 2020 שינתה לחלוטין את המפה העסקית. מי שנפגעו יותר מכל היו דווקא העסקים הקטנים. חלקם הגדול של העסקים שנפגעו עוסק בתחום התיירות או בתחומים התלויים בה שאיתם ניתן למנות ספקי מזון, מכבסות, חברות היסעים, חנויות מזכרות ועוד. חלק מבעלי העסקים עשו את הדבר המתבקש והחלו לקדם את העסק שלהם באינטרנט. מה המשמעות של המעבר לפעילות עסקית ברשת? כיצד לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורך לקידום אתר האינטרנט והגדלת המכירות?
המשמעות הפיננסית של מעבר לפעילות עסקית באינטרנט
עד לפרוץ מגפת הקורונה, התבצע עדיין חלק ניכר מהפעילות העסקית בצורה פרונטאלית. מגפת הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה והעצימה מגמה שהתפתחה בשנים האחרונות גם בלי קשר אליה של מעבר לרכישות מקוונות. העלויות של קידום אתר באמצעות חברה לקידום אתרים מול הגדלת מספר הלקוחות והגדלה משמעותית של המכירות הפכו את הקידום למשתלם גם עבור עסקים קטנים. בעבר, עסקים קטנים לא היו מסוגלים להשקיע את סכומי העתק שנדרשו עבור הפרסום בשיטות שהיו מקובלות עד לא מכבר. נכון להיום ניתן לייצר רווחים מאתר אינטרנט תוך השקעה בסדרי גודל הגיוניים מצד אחד, אשר יוצרת קהל לקוחות נאמן ומתח רווחים שהולך ומשתפר מצד שני. זאת, באמצעות קידום מקצועי ונכון של האתר במנועי החיפוש.
איך לבחור חברה לקידום אתרים
קידום אתרים הוא תחום שבו עוסק מספר גדול של יחידים וחברות. למרבה הצער, רבים מבין המקצוענים לכאורה הם לא יותר מאשר שרלטנים. מצד שני, יש מקדמי אתרים מעולים הפועלים כיחידים וגם חברות איכותיות שההתמחות שלהם היא קידום בגוגל והם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. בכדי לבחור את המקדם או החברה הנכונה עבורכם, כדאי להתייחס לאמות המידה הבאות:
מיהם הלקוחות של המקדם? אם הלקוחות שלו הם מוכרים ואיכותיים, סביר להניח שהוא מקדם טוב. הגדולים בדרך כלל לא יעבדו עם מישהו שלא הביא תוצאות.
האם יש חברים ומכרים שעבדו איתו? למרות שפע העצות שאפשר להשיא, שחלק מהן יובאו להלן, הקשבה לעצה של חבר טוב עשויה להפגיש אתכם עם מקדם איכותי.
מה המקדם / החברה מבטיחים? לרוב, מי שמבטיח להביא אתכם לראש רשימת החיפוש הוא בדיוק האיש או החברה שאתם לא רוצים. למה? כי אי אפשר באמת להבטיח דברים כאלה. אפשר להבטיח לעשות מאמצים ואפשר להבטיח ביצועים משופרים והגדלת מספר הפניות. אבל הבטחה למקומות ראשונים זה יומרני.
מה בקשר למחיר? קידום אתרים כרוך בהשקעה כספית. אמנם לא מדובר בהשקעה בסדרי גודל של השקעות בפרסום, אבל גם אי אפשר לקבל תוצאות תמורת כמה מאות, או אפילו אלף ₪ בחודש. מי שמבקש סכומים כאלה, חזקה עליו שהוא לא ממש יודע מה הוא עושה. מקדם מקצועי יאמר בדיוק מה יש בכוונתו לעשות וינקוב במחיר הגיוני תמורת העבודה.
מה התוכנית? מקדם איכותי ומנוסה יסקור את האתר ואת תחום הפעילות שלו ויבוא עם רשימת הצעות לפעילות, תוך מתן אפשרות לכמת את התוצאות ולבדוק את ההתקדמות.
אם יש לכם עניין לקדם את האתר שלכם – אתם בהחלט במקום הנכון. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם. דניאל זריהן ילמד את הצרכים וההעדפות שלכם ויציע לכם את חבילת הקידום המתאימה עבורכם.