קל למכור ללקוחות פוטנציאליים שכבר מעוניינים במוצר שלכם. הם ביצעו מחקר ראשוני והחליטו שאתם מציעים להם פתרונות טובים. עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לענות על כמה שאלות, להתייצב מול האנשים הנכונים שעדיין אינם מכירים אתכם, ולוודא שהם יבחרו בכם על פני המתחרים.
כדי לפתח מערכות יחסים עם אנשים שמעולם לא שמעו עליכם, או שאינם מחפשים באופן פעיל את הפתרונות שאתם מציעים, צריך להבין איך להתגבר על כמה אתגרים, ותהליך של קידום אתרי תדמית מציע בדיוק את זה. הנה כמה טכניקות שמומחי קידום אתרים משתמשים בהם כדי להגיע אל קונים חדשים.
מכירת חלומות. לא כל מוצר שאתם מוכרים יוביל להתעניינות, אבל תהיו בטוחים שרוב האנשים מתעניינים בעצמם. יצירת חזון של מה שיקרה להם ברגע שיקנו את המוצר שלכם, היא שיטה נהדרת ליצירת עניין.
קחו למשל את הסלוגן של נייקי: "פשוט תעשו את זה", או את "קוקה קולה טעם החיים". ביטויים אלה אינם מספרים לכם מה הם מוכרים. הם אומרים לכם מה אתם יכולים לעשות עם המוצרים שהם מוכרים.
סיפוק יצר הסקרנות. מטרת קידום אתרי תדמית היא לשמור על תשומת לב הצרכנים, ומומחי קידום אתרים משתמשים באסטרטגיה זו על מנת לעשות בדיוק את זה. בתהליך אופטימיזציה שמתמקד בשיפור ומיטוב אתר האינטרנט שלכם, הם יודעים לקבוע אילו גישות שיווק עובדות היטב ומתמקדים בהן על מנת לשכפל הצלחות ספציפיות, ולא להתעכב על טעויות.
המוח האנושי מתנהג לעתים קרובות כמו מנוע חיפוש, ומציג את התוצאות שמשקפות את השאילתות שלכם. כך עובד תהליך קידום אתרים יעיל.
כשהגולשים מוצאים בדיוק את מה שחיפשו, באמצעות כותרות בגוגל שמעוררות את סקרנותם, רוב הסיכויים הם שהם ילחצו על הקישור שמוביל לאתר שלכם, ואם האתר שלכם בנוי, מעוצב ומקודם היטב, רוב הסיכויים הם שההתעניינות הראשונה תוביל אותם לקנות מכם.
יצירת סמכות ובניית אמון. אחת השיטות המהירות ביותר של קידום אתרי תדמית שמשיג את מטרת המעורבות והעניין של הגולשים היא הבנת הצרכים של הגולשים, הצעת מוצרים או שירותים באופן שמכבד אותם, ופתרונות שמעבירים להם את המסר שיש מי ששמע את נקודות הכאב שלהם.
הבנת התודעה של האנשים שקונים מכם, והתייחסות רצינית לצרכיהם, מאפשרת ביסוס מוניטין של סמכות ובניית אמון, כך שאנשים יתעניינו יותר במה שיש לכם לומר ולהציע. ברוב המקרים, אנשים מסכימים שלא כדאי לדבר עם זרים. אבל אם זר ניגש אליכם ברחוב ומבקש עזרה, סביר להניח שתסייעו לו.
פנייה ללקוחות פוטנציאליים היא בדיוק זה: עזרה לאחרים
אם אתם מתקשים למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, סוכנות שמתמכה בתהליכי קידום אתרי תדמית תסייע לכם לגשת אל הלקוחות המתאימים לכם, להתגבר על המחסומים שמנעו מהם לקנות מאחרים, ולהציע להם בדיוק את מה שהם צריכים ומחפשים.
למרות שמומחי קידום נמנעים משימוש בטקטיקות הפחדה כדי לבצע מכירות, יצירת תחושת דחיפות עם לקוחות פוטנציאליים שמתלבטים בנוגע להצעה שלכם, יכולה להיות גישה מועילה, כי לפעמים כל מה שצריך זה חידוד הניסוח, הוספת או השמטת כמה מילים ויצירת הצעה חדשה שהלקוח הפוטנציאלי עדיין לא קיבל מאף אחד, כדי לגרום לו לבחור בכם.
בשורה התחתונה, קידום אתרי תדמית מתחיל ומסתיים בהקשבה ללקוחות. פנייה אל נקודות הכאב של צרכנים שמחפשים פתרונות וסיוע, מאפשרת להם לקבל את מה שהם מחפשים, תוך כדי שהם מרגישים שיש מי שהקשיב להם וטרח לספק את הרצונות שלהם ולהגיש להם את המוצרים, השירותים או המידע שמעניינים אותם.
במילים אחרות, גישה יעילה של קידום אתרי תדמית מאפשרת לכם לסגור עסקאות פשוט כי הקשבתם וסיפקתם את הצורך.