המפגשים מאפשרים למטפל לקבל מסגרת תומכת, תשובות לשאלות בתחום השיווקי והעסקי מהקולגות וממנחת המפגשים, לקבל זמן אישי בו ניתן להעלות שאלות ולהציג דילמות שונות לגבי ניהול ושיווק הקליניקה, לשתף, ללמוד מניסיונם של אחרים ולקבל רעיונות לקידום הקליניקה ולהגדלת מספר המטופלים.
סיעור מוחות לקידום ושיווק הקליניקה – למה זה חשוב לכם?
העבודה הטיפולית מעניקה לכם סיפוק אדיר וכעצמאיים אתם בוודאי נהנים עוד משלל יתרונות, מניהול מוחלט הזמן שלכם ועד ליכולת שלכם לקבוע את כללי המשחק שמתאימים לכם. אלא שאתם מתמודדים גם עם שורה של אתגרים: אתם משווקים את עצמכם ברוב המקרים לבד, ניצבים בפני מטופלים שמנסים להחליט מה נכון עבורם בעולם שבו המידע זמין בקלות רבה מדי, ומנווטים בין כל המשימות שלכם בעסק שבו אתם מקבלי ההחלטות, אנשי השיווק וגם אלה שמוציאים לפועל כל מהלך וכל החלטה באשר היא. מצד שני, אתם ממש לא חייבים לעשות את זה לבד.
איפה פוגשים מטפלים עם דילמות זהות?
אם הייתם עובדים בארגון גדול או בקליניקה שיכולה להרשות לעצמה שורה ארוכה של אנשי מקצוע מתחומי השיווק, המכירות והעסקים, יכול להיות שהכל היה נראה אחרת. אלא שאתם לא חייבים להתמודד עם המציאות המאתגרת שלכם לבד, ואתם בוודאי לא זקוקים לתקציבי ענק כדי לגייס את כל התותחים הכבדים שקיימים. המפגש עם מטפלים אחרים שהתמודדו או מתמודדים עם דילמות זהות, זוהי ללא ספק דרך יעילה יותר לבחון את המציאות לעומק, לזהות פתרונות אפשריים ולקבל רעיונות חדשים שאולי לא העליתם בדעתכם. סיעור המוחות הזה יכול להפרות אתכם ולתת לכם שפע של מידע יקר מפז, ואם שמעתם אי פעם על מפגשי הנטוורקינג המוכרים מעולם העסקים – הם קיימים גם בעולם הטיפול, והם מספקים את המסגרת האידאלית עבור המטפל העצמאי.
שנינו יחד תחת מטריה אחת
כדי לעמוד בגבורה מול שלל הקונפליקטים, האתגרים, המשימות והשאלות שלא נגמרות, אפשר ומומלץ להצטרף למפגשי שיתוף ולמידה המיועדים למטפלים העצמאיים. במפגשים האלה אתם מבינים שיש עוד רבים כמותכם שמנסים לנווט במציאות מורכבת ולצעוד בבטחה בין הטיפות. כך, במקום להסתגר בין ארבעת קירות הקליניקה ולתהות מאין יגיע הפתרון תוכלו להעלות דילמות בפני אנשי מקצוע אחרים, לשמוע את הסיפורים האישיים, ללמוד מההצלחות ומהטעויות, לקבל שפע של רעיונות ומידע. בסופו של דבר תוכלו גם לחזור אל הקליניקה ערוכים ומוכנים לצעד הבא בקידום הקליניקה שלכם.
מסגרת תומכת למטפל העצמאי
סיעור המוחות והשיתוף בין המטפלים העצמאיים הוא בעל השפעה אדירה, ואין ספק שבמהלך המפגשים הללו אתם יכולים לראות את הסיטואציה מזווית קצת אחרת. אלא שזה לא היתרון היחיד של המפגשים הייחודיים הללו. יכול להיות שאנשים טובים שמקיפים אתכם ורוצים בטובתכם מתקשים להבין את הדילמות שלכם או להכיל את הקשיים, ולו רק משום שהם אינם מכירים את העולם שבו אתם פועלים. מפגשי השיתוף הם בדיוק המסגרת שאתם מחפשים, זו שבה אחרים סביבכם מבינים מה עובר עליכם, עד כמה קשה להגיע למטופלים חדשים וכמה מורכבת היא משימת השיווק של הקליניקה שלכם בזמן שאתם עסוקים במה שאתם באמת אוהבים לעשות יותר מכל – הטיפול עצמו.
איך מתכננים שיווק נכון?
אפשר בהחלט להסכים שהטיפול הוא החלק המרכזי בשגרת העבודה שלכם, והוא הסיבה שבגללה בחרתם בתחום שבו אתם פועלים. אלא שהלקוחות לא יגיעו בכוחות עצמם, ובמקרים רבים נדרשת עבודת שיווק נכונה. העבודה הזו מורכבת מתכנון אסטרטגי, מאיתור הלקוחות, מפילוח הקהל שלכם וממאמצים ממוקדים בכל הכלים הקיימים היום – והם רבים מאי פעם. סביר להניח שבשלב הזה אתם מבינים שזו משימה גדולה, וגם קורס מקוצר בשיווק דיגיטלי או בפרסום לא בהכרח מעניקים את הידע הדרוש. מה כן יעזור לכם להגדיר צעדים פרקטיים ומדויקים יותר? הרעיונות והידע שתקבלו מהקולגות שלכם.
במקום תחרות: שיתופיות
אז נכון, אתם עשויים לחשוב שאת השיווק שלכם אתם צריכים לתכנן לבד, ואולי רחוק מעיניהם הבוחנות של מטפלים אחרים שעשויים להיחשב דווקא כמתחרים. מצד שני, שיתוף הפעולה הפורה תורם לכולם, בין אם אתם בצד השואל או בצד המשיב. הדילמה שיש לכם היום היא דילמה שרבים אחרים כבר מכירים היטב, ומצד שני יש לכם ניסיון מספק כדי לעזור ולייעץ למי שעדיין מנסה להבין את חוקי המשחק. כפי שאתם מתייעצים עם הקולגות שלכם ביחס למתודולוגיה כזו או אחרת, וכפי שאתם בוודאי מייעצים למטפלים אחרים בנוגע לשיטת הטיפול האידאלית למטופל מאתגר במיוחד, כך הידע והשיתופיות יעזרו לכם גם בצד השיווקי.
היכן מתקיימים המפגשים?
מפגשי השיתוף וקידום הקליניקה יכולים לתרום לכם רבות, ולמרבה המזל אתם גם לא צריכים להרחיק עד לקצה השני של הארץ כדי להגיע אליהם. בפשטות, חשוב לבחור את המיקום הנוח עבורכם ואת המפגש שמעניק לכם כלים מעשיים ואת התמיכה שאתם מחפשים. אפשר ואף רצוי להגיע למפגש אחד לפחות, להקשיב, לשאול, להתייעץ ולייעץ. כך תוכלו לדעת מי הם השותפים לדרך, מי מנחה את הקבוצה והאם המסגרת הזו מתאימה לכם. לכל הפחות תגלו שאתם ממש לא לבד, ושמטפלים רבים אחרים מרגישים לפעמים אובדי עצות כמוכם. לכל היותר תצאו עם ארגז כלים ותשובות לשאלות שישפיעו על ההתנהלות שלכם בקליניקה, בעבודה מול המטופלים ובקידום האישי שלכם בעולמות הטיפול.
להרשמה ל "רוח גבית" – מפגשי שיתוף ולמידה לקידום ושיווק הקליניקה לחצו כאן