נטע אלחמיסטר משיקה לראשונה קולקציית קפסולה של משקפי שמש תחת השם: NETA by ERROCAEYEWEAR
נטע אלחמיסטר פריזנטורית אירוקה חגגה השבוע מסיבת רווקות במסגרתה השיקה לראשונה קולקציית קפסולה הכוללת 11 זוגות משקפי שמש בעיצובה, שיימכרו החל מהיום ברשת אירוקה ובאתר אירוקה תחת שמה : NETA by ERROCAEYEWEAR !
מדובר בקולקציה בדיוק כמו נטע – צבעונית, עשירה תוססת ומלאת חיים, המזכירה ביקור בחוף הים ומורכבת מ2 דגמים שמהווים את האמירה האופנתית החזקה ביותר לקיץ 2019 ! כל דגם מוצע ב5-6 צבעים שונים.
לדברי לי אפיק מנכ"ל אירוקה: "הקולקציה היא התפתחות טבעית לחיבור המיוחד שיש לנו עם נטע שמייצגת את כל מה שיפה בקהל הישראלי. הקהל שלנו אוהב אופנה ויופי, הוא מלא שמחת חיים ותעוזה ולא מפחד להתנסות ולחוות דברים חדשים. אנחנו כל פעם מחדש מתרגשים לחדש עבורו."
על שיתוף הפעולה הייחודי עם אירוקה אמרה אלחמיסטר: "אני מודה לאירוקה על ההזדמנות להתנסות הזאת. כמעצבת בגדי ים, עיצוב משקפי שמש הוא עבורי אתגר אמיתי. הקולקציה מהווה תוספת מושלמת ללוק האופנתי של הקיץ הקרוב. היה לי חשוב לבחור כמה שיותר שילובי צבעים כדי לאפשר לכל אחד למצוא את עצמו עם הצבעוניות האהובה עליו."