רשת "יוחננוף" מתחדשת ומשיקה אפליקציה. האפליקציה נותנת מידע זמין ללקוחות הרשת ברמת סניף בנושא מבצעים, שירות וקופונים ייעודיים ללקוחות האפליקציה. תפיסת החדשנות של רשת "יוחננוף" מותאמת לצרכי הלקוחות עם קופונים הזמינים לכל לקוח המוריד את האפליקציה בכל סניף למשל – כפר סבא, ללא מגבלת מועדון\כרטיס אשראי.
הרשת נמצאת בימים אלו בפיילוט של עגלות חכמות אשר צפוי להיות מוטמע בסניפים במהלך השנה הקרובה .
איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת "יוחננוף" ציין כי "האפליקציה משלימה את חווית הקניות שאנחנו רוצים להעביר ללקוחותינו שכוללת שירות מעולה, מרחב קניה ויחס אישי ללקוח".
דגנית שורץ, מנהלת השיווק והפרסום של רשת יוחננוף הוסיפה: "האפליקציה הושקה לכל המכשירים יחד ואנו מאמינים שתהיה חלק מאיכות חווית הקניה של הרשת. כל לקוח יכול למצוא היום דרך האפליקציה את הקופונים והמבצעים בלי סירבול – בקלות ונוחות. הקפדנו על אפליקציה פשוטה ונגישה שמותאמת לכולם ממש כמו הרשת".
25 סניפים, בפריסה ארצית
רשת מרכולי הענק מונה כיום 25 סניפי סופר-שוק בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף. רשת מרכולי ענק כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפי הרשת עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף.
בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי. סניפי הרשת מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים. צוות הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הקמעונאי, ועובר לאורך כל ימות השנה הכשרות מקצועיות המתמקדות גם בהיבט התפעולי וגם בהיבט השירות ללקוח.