בדיקת נתונים הנוגעים לסגנונות של טבעות האירוסין ואבני החן הפופולריות ביותר בשנה החולפת, עוזרת למומחים לחזות את המגמות העיקריות של טבעות האירוסין שיהיו נפוצות בשנת 2024.
בחירת טבעת האירוסין המושלמת היא אחת ההחלטות המרגשות אבל המצליחות שאי פעם תצטרכו לקבל. למעשה, זה הרבה יותר מלחיץ מבחירת שמלת הכלה, כי אחרי הכול אף אחת לא רוצה לראות כל יום על הקמיצה שלה טבעת שהיא לא לגמרי מרוצה ממנה.
מציאת טבעת האירוסין החלומית היתה אולי קצת יותר מאתגרת ב-2023, בגלל יוקר המחיה והצורך של צרכנים להעריך מחדש את הצרכים ואת התקציב שעומד לרשותם. וכאשר השוק מציע כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, לפעמים זו משימה קשה לבחור בטבעת האירוסין המתאימה ביותר, אבל זה מה שכל כך נפלא במגוון הטבעות שזמינות היום בשוק.
בין אם הסגנון המועדף עליכם היא טבעת נצחית או תכשיט קצת יותר נוצץ, בשנת 2023 לא הייתה שום בעיה למצוא את הטבעת הייחודית והמותאמת לכם אישית. כאשר 2023 נחשבת לשנת טבעות הפלטינה והסוליטר, מעניין אילו מגמות תביא איתה שנת 2024?
טבעות אירוסין שיהיו פופולריות בשנת 2023
הטרנדים הפופולריים ביותר של טבעות אירוסין ב-2023, הציגו טבעות סוליטר קלסיות עם טוויסט עכשווי. יהלום בחיתוך אובלי היה כנראה אחד מחיתוכי היהלומים הפופולריים ביותר לטבעות אירוסין. ואנשים רבים בחרו גם בטבעות אירוסין משובצות באבני חן שאינן יהלומים, כמו טרנד טבעות האירוסין המשובצות באבני ספיר.
טבעת אירוסין סוליטר הייתה הסגנון הפופולרי ביותר ב-2023, אבל לצידה נצצו גם טבעות אירוסין המשובצות בשני יהלומים בולטים, בסגנון המוכר בשם: Toi et Moi (טבעת המסמלת אהבה ומשמעותה: ״אתה ואני״).
סגנון טבעות האירוסין הפופולרי לשנת 2024
המגמה שתמשיך לשלוט בכיפה בעולם טבעות האירוסין היא האפשרות להציע התאמה אישית. יותר ויותר קונים מעדיפים להוסיף נגיעות מותאמות אישית לטבעת האירוסין שלהם המעוצבת בהתאמה אישית. טרנד תכשיטי היוקרה ׳השקטים׳ והמעודנים יותר ימשיך להשפיע על סגנון טבעות האירוסין בשנת 2024, ויותר אנשים יעדיפו לבחור בטבעות אירוסין בעיצובים נצחיים בהשראת הווינטג׳, עם טוויסט מותאם אישית.
נראה כי בשנה החדשה, טבעות האירוסין יציעו מגוון רחב של טבעות המשובצות בצורות שונות של יהלומים, כשהפופולרית ביותר תהיה טבעת יהלום בחיתוך מרובע עם יהלומים קטנים לצדה.
השפעת טרנד היוקרה החדשה (New Luxury) על טבעות האירוסין ב-2024
- על המושג ׳יוקרה חדשה׳
שוק היוקרה עובר מהפך קיצוני תוך שהוא מסתגל לכוח ההוצאה ההולך וגובר של בני דור ה-Z. לאורך המילניום החדש צרכנים אלה נחשבו כאחראיים לכול צמיחת שוק היוקרה בשנתיים האחרונות.
האתגר של מותגי היוקרה בתחום ענף התכשיטים הוא להתמודד עם הערכים שאימצו לעצמם בני דור ה-Z, ערכים שונים לגמרי מערכי הדורות הקודמים.
כדי למשוך אליהם את הצעירים האלה ולשמור אותם כלקוחות מעורבים, אין למותגי תכשיטי היוקרה ברירה, אלא לעבור במהירות מהמושגים המסורתיים שהגדירו יוקרה, כמו:
- מעמד
- מורשת
- ולוקסוס
ולאמץ לעצמם מערכת ערכים חדשה, הכוללת:
- הכללה
- קיימות
- שקיפות
- טכנולוגיה וחדשנות מעגלית.
- מעבר מדגש על המוצר לדגש על תהליך וחוויה
שנות ה-90 במאה ה-20 אופיינו ברפורמה שבמהלכה הפכה היוקרה המסורתית של מותגי התכשיטים ליותר ויותר זמינה עד שהגיעה למיינסטרים, מצב שדרש הגדרת קודים חדשים כדי שתכשיטי היוקרה יוכלו לשמור על הבלעדיות שלהם. תקופה זו של רפורמה חלפה במקביל לעידן המאופיין בחיקויים בשוק ההמוני, זיוף ברמה העולמית ומשבר פיננסי שהזמין את היוקרה להתפתח לצורה הבאה שלה, צורת ה-New Luxury.
פרדיגמת היוקרה החדשה, ה-New Luxury, שמאפיינת את דור ה-Z, כבר לא מתמקדת במוצר עצמו אלא יותר בתהליך ובחוויה. למעשה, ׳יוקרה חדשה׳ מתחשבת בערכי הקיימות ומגלמת הלכה למעשה הרעיון של עיצוב בלולאה סגורה, כלומר שרשרת ייצור וקמעונאות הכוללות הליך ייצור יעיל אנרגטית עם אפס פסולת.