מעל 90 סייעות אחראיות ממרפאות כללית סמייל מכל רחבי הארץ, השתתפו בכנס של כללית סמייל במלון קראון פלאזה, תל אביב. בין המשתתפות המרכזיות – ענת שלום, סייעת אחראית במרפאת כללית סמייל כפר סבא הירוקה אשר קיבלה מחמאות מהנהלת הרשת על עבודתה המסורה במרפאה. הכנס כלל סדרת הרצאות הן בתחומים המקצועיים בהן עוסקות הסייעות ביום יום והן בתחום העצמה אישית, שבא לידי ביטוי בסדנה לקידום מנהיגות נשית.
כללית סמייל דואגת באופן מתמיד להעשיר את עובדי הרשת בכנסים והדרכות בהתאם לתחום פעילותם וכך להיות המעודכנים והמקצועיים בתחום ולהעניק למטופל בנקודת הקצה את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר. כללית סמייל, הרשת המובילה את תחום רפואת השיניים בישראל, מעסיקה מאות סייעות ברחבי הארץ המשלבות בעבודתן ידע, מקצועיות ואינטליגנציה רגשית. בכל מרפאה מכהנת סייעת אחראית המנהלת את מערך הסייעות במרפאה.
השבוע קיימה כללית סמייל כנס לסייעות אחראיות במלון קראון פלאזה, תל אביב, והגיעו מעל 90 סייעות אחראיות ממרפאות הרשת מכל רחבי הארץ. הכנס כלל סדרת הרצאות הן בתחום המקצועי בהן עוסקות הסייעות ביום יום והן בתחום האישי, שבא לידי ביטוי בסדנת להעצמה וקידום מנהיגות נשית. מלבד מקצועיות התפקיד שעל הסייעות לשלוט בו ברמה הגבוהה ביותר, ישנה האמפטיה למטופל והאינטליגנציה הרגשית שהסייעת צריכה להביא עמה לחדר הטיפולים מאחר ותפקידה, בין השאר, הוא לשמור על חוויית מטופל חיובית.
ד"ר אורון שמואלי, מנהל רפואי מרחב מרכז בכללית סמייל והמנהל המקצועי של הכנס פתח את הכנס:
"כללית סמייל מקפידה על העשרת רופאי הרשת, הצוותים הפרא-רפואיים והאדמיניסטרטיביים, ועורכת מאות הדרכות, ימי עיון וכנסים מרכזיים במהלך השנה, על מנת להמשיך להוביל את חוד החנית של רפואת השיניים בארץ כמצופה מרשת מרפאות השיניים הגדולה בעולם".
לדברי סיגלית סיטון, מנהלת תחום פרא רפואי: "לסייעות תפקיד חשוב בהצלחת הטיפול, שכן מלבד השמירה על רמה מקצועית גבוהה בכל שקשור בעבודתן מול המטופל ומול הרופא, בעת מילוי תפקידן, צריכות הסייעות להבין סיטואציות מורכבות רגשית של מטופלים בעת ביקור וטיפול אצל רופא השיניים ולנהל את האמוציות בקרב הנוכחים כך שהטיפול לא ייפגע וחוויית המטופל תישאר חיובית".