פיילוט "תור רק בקליק" יצא לדרך: החל מהיום קבלת שירות בסוכנות הדואר בקניון G, ברחוב ויצמן 207 כפר סבא תתאפשר לקהל הלקוחות בזימון תור מראש בלבד.
חברת דואר ישראל ממשיכה לפעול לשיפור השירות ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר. פיילוט "תור רק בקליק" לזימון תור מראש באופן מלא שיתבצע באתר החברה, באפליקציה או במוקד הטלפוני 171 יצא לדרך .
אחת היחידות שנבחרה לפיילוט הארצי היא סוכנות הדואר בקניון G (ויצמן 207) המשרת לקוחות רבים מדי יום. מדובר במהלך אסטרטגי, שמטרתו קבלת שירות בזימון תור מראש בלבד והגעה לדואר בתיאום, בדומה לבנקים, לקופות החולים ולמוסדות ממשלתיים רבים. מהלך זה יאפשר ויסות העומסים, הסתת המשאבים ליחידות שצפויות להיות עמוסות, ובכך קיצור זמני ההמתנה בסניפים, תוך הגברת שביעות רצון הלקוחות.
תושבי כפר סבא והסביבה המגיעים לקבל שירות בסוכנות הדואר בקניון, יוכלו מעתה לתכנן את מועד הגעתם ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור.
במסגרת הפיילוט, ניתן יהיה להגיע כאמור ליחידות שנבחרו רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מההערכות, יורחבו ביחידות אלו החל מתחילת נובמבר הקצאות התורים לזימון באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים. בנוסף יוצבו דיילות במקום להדרכת הציבור. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.