רבים מאיתנו מסתובבים בתחושה כאילו אנחנו צריכים לעשות הכל כל הזמן. לטפל בכל תקלה, לסדר כל עניין. כאילו אין אנשי מקצוע אשר חלק מתפקידם הוא לעזור לנו בדיוק בדבר הזה בו אנחנו מתקשים. אנחנו, צמיגי אוריה, מאמינים כי יש לנו את הכוח לסייע לכם. במידה ומצאתם תקלה ברכב מכל סוג, אנחנו יכולים לחסוך לכם זמן, כסף ובעיקר, לתת לכם להישאר עם ראש שקט שעה שאנחנו מטפלים בכל מה שיש לטפל. אנחנו כאן לא רק כדי לדבר על פנצ'ריה בקריות אלא, כדי להסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על צמיגי הרכב שלכם. אם הנושא מעניין אתכם, הרי שזה הזמן שלכם להמשיך לקרוא את המאמר הבא.
איך בנויים הצמיגים ברכב שלנו ולמה זה משנה
הצמיגים במכונית שלנו הם אולי משהו שאנחנו רגילים אליו כאליו היה מובן מאליו. אבל אם נודה על האמת, מדובר על פיתוח חדש באופן יחסי. לאורך הרבה מאוד שנים, לאורך מרבית ימי הביניים ולפני כן, בני האדם נעו מנקודה לנקודה בזכות גלגלים עשויים עץ. אותם גלגלים איפשרו לאצילים, רוזנים וכדומה, לעלות על מרכבות מפוארות ולנדוד בין ערים ומדינות. רק באמצע המאה התשע עשרה, התחילו להבין בני האדם כי זה לא מאוד נוח לנסוע עם גלגלי עץ. אז, החלו להרכיב מסביב לגלגלי העץ צינור גומי ארוך אשר תפקידו היה לבלום את הזעזועים לאורך הדרך. היום, הצמיגים שלנו בנויים באופן הבא:
- גוף הצמיג: החלק אותו אנחנו מחברים לשלדת המכונית. מדובר על השכבה העבה ביותר בצמיג, הגוף הזה מורכב בדרך כלל מפוליאסטר ומעט גומי. תפקידו לשמור עלינו מאוזנים ויציבים על הכביש, בלי שאיזה גלגל ינתק מהשלדה.
- החגורה: שכבה אשר תפקידה לשמור על הסוליה מחוברת היטב לגוף הצמיד.
- סוליית הצמיג: הסוליה היא הגומי העבה אשר תפקידו להגדיל את החיכוך עם הכביש כדי להביא ליציבות, לקרר את נקודת החיכוך בזכות החרכים לאורך הגלגל וכן הלאה. כאשר אנחנו מדברים על תיקון בתוך פנצריה בקריות, אנחנו מדברים על תיקון של החלק הזה בצמיג בדרך כלל.
אנחנו נגיע אליכם ונבצע את כל העבודה
כדאי להזמין אנשי מקצוע לביצוע המשימה מכמה טעמים. קודם כל, כךך תדעו כי העבודה נעשית על הצד הטוב ביותר וכי יש מי שרואה את המכונית שלכם במידה ויש צורך בתיקון נוסף. גם משום שכך אתם חוסכים הרבה זמן וכסף. אנחנו, במיגי אוריה, נשמח להושיט לכם יד. לפרטים ומידע, אנחנו פה.