אתרים בתחום הרפואה בדרך כלל יהיו מאתגרים יותר לקידום אורגני. לא רק בשל העובדה שמדובר בתחום תחרותי במיוחד, אלא בשל רגישות החומר המוצג באתר עבור הגולשים ו/או מפוזר ברחבי הרשת ומקשר לאתר המקודם. חשוב שלחברת הקידום יהיה ניסיון בקידום אתרים בתחום זה ויכירו היטב את האלמנטים השונים שעשויים להיות חיוניים להליך הקידום ובכלל.
רמת אמון גבוהה ביותר:
ישנם כמה תחומים שגוגל לא סלחנית לגביהם ורפואה היא אחת מהם. גוגל רוצה להציג את התוצאות המדויקות, האמינות והרלוונטיות ביותר לגולש ומשום כך היא תציג אתרים בעלי סמכות ואמינות גבוהים במיוחד. כאשר מדובר בתחום הרפואה נוכל לראות בתוצאות הראשונות בדרך כלל אתרים של קופות חולים, בתי חולים או משרד הבריאות. לכן אם אתם רוצים להתברג גבוה בתוצאות אלו חשוב לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
מזה EAT ומדוע הוא חשוב?
ראשית התיבות E A T הינם מדדים שגוגל מייחס אליהם חשיבות גדולה מאוד בכל הקשור לאתרים בתחום הרפואה וגם בתחומים חשובים אחרים. בקצרה נאמר שראשי התיבות מדברים על מומחיות, סמכותיות ואמינות.
מאמרים ותוכן לצורך קידום אתרי רפואה:
אם אדם מחפש למשל טיפול בורטיגו או כל ביטוי אחר בתחום הרפואה שעשוי להיות רלוונטי אליכם אתם רוצים להופיע ראשונים בגוגל או לכל הפחות בין הראשונים בתוצאות האורגניות בגוגל. כדי לעשות זאת תצטרכו להעלות מאמרי תוכן לאתר שלכם, לדאוג שיהיו ייחודיים ואיכותיים ולדאוג לשלב בהם את הביטויים הרלוונטיים לקידום. כמו כן חשוב להתאים את המאמרים לצרכי SEO עם חזרות נכונות של הביטוי, אורך מאמר סביר וכמובן תוכן סמכותי ואיכותי, המאושר על ידי גורמים סמכותיים בתחום.
קישורים חיצוניים לקידום אתרי רפואה:
בכל הקשור לקידום אתרי רפואה, דיברנו על זה שאמינות וסמכותיות יהיו חיוניים מאוד. משום כך גוגל תשים דגש על הקישורים החיצוניים ואיכותם. אם אתם סמכותיים, איכותיים וטובים יקשרו לאתר שלכם תזכו לנקודות זכות. אם אתם פשוטים, חדשים ו/או לא סמכותיים יקשרו לאתר שלכם סביב להניח שגוגל לא ייחסו להם חשיבות רבה במיוחד ובמקרים מסוימים אלה אפילו עשויים לגרום נזק.