פיילוט ראשוני מסוגו החל לפעול לאחרונה באגף ההכנסות של עיריית כפ"ס, וייתן שירות בשיחות והודעות ווטסאפ ישירות עבור בירורים ותשלומים. בשלב הפיילוט, יפעל הישרות החדש של עיריית כפ"ס בימים ראשון וחמישי בין השעות 8:30-12:00
עיריית כפר סבא, בהובלת אגף שירות והסברה ואגף הכנסות, תפתח בשירות חדש וראשוני מסוגו ותעניק שירות באמצעות אפליקציית המסרונים Whatsapp. מדובר בפיילוט ראשוני מסוגו שיפעל באגף הכנסות עבור בירורים ותשלומים בימים ראשון וחמישי בין השעות 8:30 ועד 12:00. מטרת השירות החדש היא לייעל את השירות העירוני ולהפוך אותו לנוח, זמין ונגיש. במידה והפיילוט יוגדר כהצלחה יורחב השירות.
אז איך מבצעים שימוש בשירות החדש? כל תושב שיהיה מעוניין לקבל שירות מאגף ההכנסות בנושאים: בירורים ותשלומים, יקבע תור באמצעות מערכת זימון התורים באתר העירוני. עם הגעת השעה היעודה תתקשר נציגת השירות בעירייה אל התושב באמצעות אפליקציית Whatsapp ותעניק לו את השירות המבוקש.
במקביל לשירות זה, כל תושב שיקבע תור באמצעות מערכת זימון התורים לאחת המחלקות: ארנונה, תנועה, רישוי עסקים, אדריכלות נוף והזמנת תיק בניין, יקבל הודעת SMS ומייל עם תזכורת על התור שנקבע. ההודעה תכלול את המידע על התור, השעה וכן נושא הפגישה.
סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות לתושב, איתן צנעני: "מטרתנו העיקרית להעניק לתושבים שירות מצוין, ואנו נפעל במלוא המרץ על מנת להשיגה לרווחת התושבים. השירות החדש שניתן באמצעות הוואטסאפ מאפשר לתושבים לקבל שירות בזמן שמתאים להם ומהבית, זאת לצד מערכת תזכורות לזימון התורים".