כל מעסיק יודע עד כמה סביבת העבודה משפיעה בצורה ישירה על רמת הפרודוקטיביות של העובדים – בעוד כי תכנון סביבת עבודה פרקטית ופונקציונלית מתחילה עם בחירה נכונה של ריהוט משרדי. ובכן, בדיוק לשם כך אנחנו כאן. במאמר הבא, נסביר לכם כיצד תוכלו לבחור ריהוט משרדי יעיל ופרקטי על ידי בחירת פתרונות מתקדמים ואיכותיים שיוכלו לשפר את הנוחות ואת התפוקה הכללית של העובדים שלכם לאורך שעות העבודה. אז שנתחיל?
בחירת ריהוט נכונה – טיפים ודגשים חשובים
בחירת ריהוט משרדי אינה בחירה פשוטה כלל, אך כל מעסיק מבין היטב עד כמה מדובר בבחירה חשובה שביכולתה להשפיע בצורה משמעותית על חווית העבודה של הצוות וכך גם על התפוקה שלהם. הנה כמה טיפים ודגשים חשובים לבחירת פריטי ריהוט איכותיים, יעילים ופונקציונליים:
- חלוקה פנימית נכונה – כמו בחירת כל סוג ריהוט אחר, גם בעת בחירת פריטי ריהוט משרדיים כמו שולחן משרדי חשוב קודם לקחת בחשבון את גודל החלל. יש צורך להתחשב בחלוקה פנימית נכונה וניצול נכון של החלל אשר עומד לרשותכם, כך שמצד אחד לא 'תעמיסו' את המשרד בפריטי ריהוט שתופסים יותר מדי נפח ומקום, ומצד שני תוציאו את המיטב מהחלל הפנוי.
- הרמוניה – חשוב לא פחות ליצור הרמוניה עיצובית בין רהיטים לבין פריטי נוי שונים ובכלל, בין בחירת הרהיטים לנימה העיצובית שכבר קיימת במשרדים. כך לדוגמא, אם המשרדים שלכם מעוצבים בסגנון מינימליסטי, בחירת פריטי ריהוט בצבעי חום טבעי בהחלט ישתלבו כאן מעולה.
- עיצוב פרקטי – אמנם חשוב מאוד להקפיד בעת הבחירה לבחור פריטי ריהוט אשר משתלבים היטב במשרד מבחינה עיצובית, אך חשוב לא פחות לעצב את המשרד בהתאם לאופן העבודה הנעשית בו, וזאת במטרה לשדר מקצועיות ככל הניתן. כך לדוגמא, במקרים בהם מדובר במשרדים של עורכי דין או רואי חשבון – תמיד נרצה לבחור פריטי ריהוט שמתאימים לסגנון עיצוב יוקרתי יותר.
החשיבות של בחירת שולחן איכותי
בחירת שולחן משרדי מעידה במקרים רבים על מקצועיות ומעמד. כך לדוגמא, כאשר מדובר בבחירת שולחנות מנהלים – הם מהווים הרבה מעבר למשטחי עבודה פונקציונליים, אלא סמל שמעיד על מנהיגות וסמכות. כיום ניתן למצוא מגוון סוגי שולחנות שמשלבים בין עיצוב ארגונומי איכותי ופרקטי לבין נראות יוקרתית שמשדרגת בקנה מידה אדיר את נראות המשרד.
בשורה התחתונה
בחירת ריהוט משרדי זו ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שעומדת בפני כל בעל עסק עם משרדים בכל תחום. תמיד נרצה לבחור ריהוט יפה ואיכותי מצד אחד, כזה אשר עוזר לשדרג את נראות המשרדים ולהמחיש את רמת המקצועיות של המשרד, ומצד שני ריהוט ארגונומי, כזה אשר מאפשר לכל צוות העובדים להנות מסביבת עבודה נוחה ובריאה שתומכת ביציבה אופטימלית לכל אורך שעות היום.